Geoblog.pl    travelfoto    Podróże    Portugalia 2006    Przez Madryt do Toledo
2006

Przez Madryt do Toledo

Hiszpania
Hiszpania, Toledo

Oberwało nam się od kilku osób za to, że nic się nie pojawia na stronach. I słusznie - jak się obiecuje to obietnic się dotrzymuje. Człowiek jednak to leniwe stworzenie i ciągle próbuje iśc na łatwiznę. Jutro będzie lepiej. W końcu jesteśmy w kraju w którym słowo maniana naprawdę coś znaczy...

Dziś (przepraszam wczoraj - jest już przecież po północy a ja piszę zawstydzony) dotarliśmy do Toledo. Miasteczko w przeciwieństwie do Madrytu położonego nieopodal naprawdę robi wrażenie. Niedawno po kilku godzinach zwiedzania zjedliśmy kolację w jakiejś podrzędnej knajpce. Jedzenie nie było najgorsze. Zamówiliśmy "Carcanuusas" (gulasz z sosem pomidorowym i zielonym groszkiem oraz paellę veneciana (ryż z kurczakiem i warzywami). Do picia oczywiście Sangria i cola. Miał być jeszcze deser w postaci lodów dla uczczenia imienin Natalii, ale brakło na niego miejsca w naszych brzuszkach.

Jutro (dziś) wjeżdżamy do Portugalii. Celem kolejnego dnia naszej podróży jest Evora.