Geoblog.pl    travelfoto    Podróże    Portugalia 2006    Nocleg w Barcelonie

Hiszpania
Hiszpania, Barcelona
Przejechano 1952 km

Mieliśmy nadzieję, że z noclegami nie będzie kłopotu. Dlatego też nic wcześniej nie rezerwowaliśmy w Barcelonie. Szczyt sezonu (tutaj to chyba 6 miesięcy) zrobił swoje. Wolne miejsca były w hotelach **** i więc gwiazdkowych. O cenach już nie wspomnę. Szukaiśmy więc czegoś tańszego i akceptowalnego cenowo. Te poszukiwania trwały dobre 3 godziny i pewnie nie zakończyłyby się sucesem, gdyby nie przewodnik Pascla w którym znaleźliśmy nasz mały hotelik. Jest tuż przed północą w końcu możemy iść spać.

IzaO
IzaO - 2007-11-12 19:23
Tomek Wilmowski Wam się wymarzył. Mnie po głowie chodził Andrzej Bobkowski i podróż jego śladami po Francji, później przejazd przez Hiszpanię do Portugalii. Gdzieś tam jednak po drodze błysnęło mi w głowie Maroko, a jak Was czytam i oglądam, prawie płaczę, bo chce mi się i Barcelony...jak Cienia wiatru, i potugalskich wioseczek, i fety teatralnej w lipcowym Avignion, i smaku bakalii z Marakeszu- jeszcze troszkę Waszych wspaniałych zdjęć i z mej chusteczki wycisnąć będę mogła strugi żalu, że nie mogę być w ciągu roku w wielu upragnionych miejscach. Miło jest jednak popatrzeć na to wszystko Waszymi oczami. Fotografie niezwykłe.